Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 81 | 110 | 280 |
P-TRONIC | 107 | 145 | 343 |
Winst | 26 (32%) | 35 (32%) | 63 (23%) |
Oorspronkelijk 75 pk op mijn Ibiza (1.2 TDI), da's niet veel… Als ik wil inhalen, moet ik terugschakelen en op snelheid komen. 't Was soms nipt. Daarom heb ik besloten jullie veelbesproken systeem te monteren. Het verschil is duidelijk: reactietijd van de turbo, geruststellend schakelen. Wat verbruik betreft, is er geen verschil. Volgens jullie zou het verbruik dalen, maar ik veronderstel dat het verbruik van mijn1.2 TDI moeilijk nog beter kan. Na 2 jaar heb ik de powerbox in garantie teruggestuurd (ik merkte het effect er niet langer van). Drie dagen later had ik al een nieuwe ontvangen! Bedankt voor jullie professionaliteit. Olivier (Gouda)
Mijn eerste P-Tronic gekocht en absoluut niet ontgoocheld. Mijn Polo 1.2 TSI 110 trekt uitstekend op (als een 150 pk). Met een volle tank rij ik nu 900 km. Mijn vorige wagen was een 130. 110 benzine, da's maar slapjes… Ik raad iedereen aan een paar euro in een P-Tronic te investeren! Andreas J. (Athene)
Ik ben van een VW polo 1,9 tdi 100 pk op deze Golf 1.9 Tdi 90 pk overgeschakeld. Als ik de twee met elkaar vergelijk, moet ik zeggen dat de 90-versie veel kortademiger en luidruchtiger is. Ik heb P-Tronic's externe herprogrammatie van de motor uitgevoerd. Met zijn extra koppel en zijn ongedurigheid (zo heb ik het graag) lijkt het alsof mijn golf meer vermogen heeft dan mijn BMW 120D, die nochtans 177 pk heeft. Het materiaal is betrouwbaar en ik heb geen enkel probleem gehad. Peter D. (Hasselt)
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.