Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 410 | 557 | 0 |
P-TRONIC | 549 | 747 | 0 |
Winst | 139 (34%) | 190 (34%) | 0 (0%) |
Van zodra de P-Tronic powerbox onder de motorkap van mijn nieuwe BMW 330e zat, voelde ik hoe ik op alle versnellingen meer koppel had. Het gewicht van de hybridemotor wordt ruimschoots gecompenseerd door het vermogen van de powerbox. Ik heb de verschillende gebruiksmanieren uitgeprobeerd. Een zeer aangename, zachte kracht. Een kleine opmerking voor P-Tronic: de foto van de presentatiefiche kwam niet exact overeen met het product dat ik heb ontvangen (wel heel eenvoudig te monteren) en ze vermelden nooit iets over de chrono... Ik heb het voor mijn BMW dan maar zelf gedaan: van 0 naar 100 km/uur in 4,95 seconden! Peter (Overijse)
Ik heb omwille van de prijs-prestatieverhouding voor deze Octavia 1.6.110 pk gekozen. Helaas is de motor wat luidruchtig als hij koud is en zijn de versnellingen vrij traag. Hij heeft hetzelfde motorblok als de 105 en met het aangepaste toerental win ik 5 pk. Maar om de Greenline-motor ten volle te kunnen benutten, wilde ik nog meer, want ik wist dat er een reservevermogen was om nog meer te winnen. En dus heb ik contact opgenomen met P-Tronic. Mijn concessiehouder zei dat ze met hun powerbox de programmering van de motor konden bijstellen. Heel eenvoudig om zelf te monteren. Het verdict is simpel: ik heb het gevoel met een TDI 2.0 te rijden terwijl ik minder dan 4 L/100 Km verbruik! Hans A. (Leuven)
Beste,Het is inmiddels gelukt. Ik ben erg blij met het resultaat. De BMW 535d 299 pk rijdt nu echt lekker en het scheelt een hoop pk’s. Marcel B., Laren (Nederland)
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.