Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 81 | 110 | 280 |
P-TRONIC | 107 | 145 | 343 |
Winst | 26 (32%) | 35 (32%) | 63 (23%) |
Vroeger had ik een GOLF 6 140 TDI maar aangezien ik niet langer meer dan 20 000 km/jaar afleg, ben ik overgeschakeld op een benzine. Ik heb voor een golf 7 TSI 125 pk gekozen. Over het geheel genomen, reageert de motor goed. Maar met 25% extra dankzij een chip van het merk P-Tronic, heb ik nu een wagen die zelfs op de kleinste wenk reageert! Ik voel duidelijk een reële verbetering, ik speel nu echt een niveautje hoger want de motor reageert nu heel precies. En ondanks dat grotere vermogen, verloopt alles erg aangenaam en stil. Getest op snelwegen en kleine landweggetjes. Hij schokt niet, hij blijft niet hangen bij sterk versnellen en er is geen zwarte rook te zien. Het verbruik is met een halve liter gedaald. Ik hoop dat mijn opinie u kan helpen bij het maken van uw keuze... Marcel (Liers)
Mijn eerste P-Tronic gekocht en absoluut niet ontgoocheld. Mijn Polo 1.2 TSI 110 trekt uitstekend op (als een 150 pk). Met een volle tank rij ik nu 900 km. Mijn vorige wagen was een 130. 110 benzine, da's maar slapjes… Ik raad iedereen aan een paar euro in een P-Tronic te investeren! Andreas J. (Athene)
Ik zou liegen als ik zei dat de 2.0 TDI 150 pk van de Passat geen goede motor was. Hij trekt vrij indrukwekkend op, ik zou zelfs zeggen dat hij zelden teleurstelt. Maar wij zuiderlingen, wij willen altijd nog net iets meer... en dus heb ik jullie powerbox gekocht. Echt niet te geloven. Ik heb gewoon het gevoel dat mijn gezinswagen een raceauto is geworden! En ondanks mijn "sportieve" rijstijl blijft mijn verbruik binnen de normen. Ik beveel de powerbox aan iedereen aan. Anatole G., Lodève
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.