Warning: Division by zero in /home/ptroniclifting1/www/models/Templates.php on line 607 Warning: Division by zero in /home/ptroniclifting1/www/models/Cars.php on line 482
Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 120 | 163 | 0 |
P-TRONIC | 152 | 206 | 835 |
Winst | 32 (27%) | 43 (26%) | 835 (0%) |
Ik heb altijd "als een goede huisvader" gereden. Ik zoek dus geen racekar maar gewoon een veilige en comfortabele wagen. Met 3 kinderen aan boord merk ik vaak dat de pk koppel miste en ik me daarom niet echt op mijn gemak voelde in mijn Passat 1600 TDI 120 pk. Ik moest dus of een oplossing vinden, of van auto veranderen... Na veel zoeken, stond ik voor het dilemma: herprogrammatie van de motor of een powerbox... Om te vermijden dat ik mijn garantie kwijtspeelde, heb ik dan voor uw merk gekozen. Jullie hebben een goede reputatie en jullie zijn gekend in het VW-netwerk. In 2 minuutjes was de powerbox geïnstalleerd en van bij de eerste meters voelde ik al dat het goed zat! Ik ben erg tevreden met het resultaat en voel me 100% veilig! Ik wilde eigenlijk ook van de gelegenheid gebruik maken om te vragen of jullie misschien een commerciële toegeving kunnen doen voor de Mini van Betty... Alvast bedankt voor jullie antwoord en aarzel niet om mijn mail op jullie website te publiceren! Filip A., Rotterdam
Ik heb wat nostalgie naar de 6 cilinder-in-lijnmotors, maar ik begrijp dat je met je tijd mee moet en de nieuwe milieunormen moet respecteren. Mijn BM reeks 4 (430i 252 pk) heeft zo 2 cilinders verloren. Ik heb mezelf dan maar een bak met 8 versnellingen cadeau gedaan en ook een van jullie powerboxen, aangezien jullie duidelijk op goede voet staan met de Beierse fabrikant (mooie referentie trouwens!). Bij een laag toerental is de motor echt verrassend en hij klimt probleemloos naar 6.500 toeren. De versnellingsbak is sneller, zacht, de sportmodus is ook echt sportief en de laatste versnellingen zijn iets minder lang. Kortom, bedankt! Geert M., (Zaltbommel)
Ik ben een gelukkige eigenaar van een Kia Sorento, ik woon in een warm land en rijd constant met airco. Het verbruik is navenant, maar het is aangenaam. Ik heb de wagen drie maanden geleden gekocht, heb 6000 km op de teller en ben zeer tevreden. Ik heb een controle gehad op 1000 km en een onderhoud op 5000 (olie en controle), voor een factuurbedrag van 159 euro. Je moet weten dat de motor 8,2 liter olie bevat met filter. Dit is misschien veel, maar is ook een bewijs van veiligheid. De frequentie van het onderhoud is de volgende: 1000 – 5000 – 15000 – en dan iedere 15000. De Kia Sorento is nog aangenamer geworden nadat ik een P-Tronic box heb gemonteerd (www.ptronic.com). Ik moet de motor niet langer aansporen om hem te laten vooruitgaan in moeilijke omstandigheden. De wagen rijdt zelf, in totale stilte. De versnellingswisselingen zijn vlotter en progressief. Je gaat van 0 naar 100 zonder bijna te versnellen, en zeer vlug. De versnelling gebeurt met kracht en de vierde gaat zeer snel terwijl je lang in tweede en derde kunt blijven. Dieselmotoren zijn niet brutaal. Je moet er rustig mee rijden en de onderhoudsbeurten nauwgezet volgen. De powerbox is geen competitieaccessoire, maar geeft meer rijplezier en zorgt voor een indruk van rustige kracht. Hij staat ook toe om brutale chauffeurs stof te doen happen. Tot binnenkort. Martin, zuiden van Frankrijk.
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.