Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 121 | 165 | 770 |
P-TRONIC | 150 | 204 | 863 |
Winst | 29 (24%) | 39 (24%) | 93 (12%) |
De powerbox is echt een groot voordeel. Hij was heel eenvoudig op mijn BMW 320i 184 pk te installeren, met een duidelijk montageplan en standaard aansluitingen. De oorspronkelijke instellingen lagen mij persoonlijk niet. Ik heb daarom contact opgenomen met jullie (uiterst sympathieke) technische dienst en die hebben me een kleine aanpassing voorgesteld. Ik ben zeer tevreden over het product en over de service. De maximumkoppel komt heel snel vrij. Het is altijd aangenaam rijden. En mijn 2 L 4 cilinders kan niet wachten om ertegenaan te gaan! Je hoeft niet langer in een 328 i te investeren om power te voelen! Nog een laatste opmerking: mijn verbruik komt overeen met de waarden van een BMW. In werkelijkheid verbruikte ik zonder de P-Tronic powerbox een liter meer. Carl (Amsterdam)
Mijn eerste P-Tronic gekocht en absoluut niet ontgoocheld. Mijn Polo 1.2 TSI 110 trekt uitstekend op (als een 150 pk). Met een volle tank rij ik nu 900 km. Mijn vorige wagen was een 130. 110 benzine, da's maar slapjes… Ik raad iedereen aan een paar euro in een P-Tronic te investeren! Andreas J. (Athene)
Ik heb drie belangrijke positieve punten na de installatie van mijn P-Tronic tuningbox op mijn Grand Cherokee 3.0 CRD 250 pk. 1/ De start is doortastender met een onmiddellijke reactie op de versnelling 2/ Ik heb meer motorflexibiliteit bij lage toerentallen (onder 1500 toeren) 3/ Ik merk een aanzienlijke verbruikswinst: de box laat me toe om van 11,3l naar 9,6l/100 km te gaan. Claude B., Petit-Bourg
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.