Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 118 | 160 | 330 |
P-TRONIC | 150 | 204 | 418 |
Winst | 32 (27%) | 44 (28%) | 88 (27%) |
Oorspronkelijk 75 pk op mijn Ibiza (1.2 TDI), da's niet veel… Als ik wil inhalen, moet ik terugschakelen en op snelheid komen. 't Was soms nipt. Daarom heb ik besloten jullie veelbesproken systeem te monteren. Het verschil is duidelijk: reactietijd van de turbo, geruststellend schakelen. Wat verbruik betreft, is er geen verschil. Volgens jullie zou het verbruik dalen, maar ik veronderstel dat het verbruik van mijn1.2 TDI moeilijk nog beter kan. Na 2 jaar heb ik de powerbox in garantie teruggestuurd (ik merkte het effect er niet langer van). Drie dagen later had ik al een nieuwe ontvangen! Bedankt voor jullie professionaliteit. Olivier (Gouda)
Als gepensioneerd verkoper heb ik besloten mijn Renault Clio Diesel te vervangen door een nieuwe benzineversie, de 0,9 TCE. Wetende dat het vermogen van deze laatste beperkt is tot 90 pk en 135 Nm koppel, was mijn keuze niet gemakkelijk. Dankzij uw P-Tronic-systeem heb ik een motor gevonden met veel koppel, die flexibel is en heel aangenaam om te rijden. Dank aan het hele P-Tronic team! PS: Ik heb je site aanbevolen aan mijn zwager. Francis F., Chatenay Malabry (Frankrijk)
Met uw powerbox is de 0,9 TCE 90 pk van de Clio veel krachtiger. Persoonlijk waardeer ik vooral het extra koppel, wat betekent dat ik niet meer moet terugschakelen om uit de bochten te accelereren of om mijn snelheid op de heuvels te houden. Ik zou zeggen dat hij dat het meest miste. Frédéric B., Carcassonne
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.