Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 77 | 105 | 250 |
P-TRONIC | 104 | 141 | 321 |
Winst | 27 (35%) | 36 (34%) | 71 (28%) |
Oorspronkelijk 75 pk op mijn Ibiza (1.2 TDI), da's niet veel… Als ik wil inhalen, moet ik terugschakelen en op snelheid komen. 't Was soms nipt. Daarom heb ik besloten jullie veelbesproken systeem te monteren. Het verschil is duidelijk: reactietijd van de turbo, geruststellend schakelen. Wat verbruik betreft, is er geen verschil. Volgens jullie zou het verbruik dalen, maar ik veronderstel dat het verbruik van mijn1.2 TDI moeilijk nog beter kan. Na 2 jaar heb ik de powerbox in garantie teruggestuurd (ik merkte het effect er niet langer van). Drie dagen later had ik al een nieuwe ontvangen! Bedankt voor jullie professionaliteit. Olivier (Gouda)
Ik heb voor mijn Nissan Qashqai 1.2 DIG-T 115 pk een powerbox van uw merk gekocht en ik wilde u laten weten wat ik ervan vind. De verkoper had me de powerbox aangeraden omdat de motor bij laag toerental te zwak was en te weinig vermogen had ten opzichte van het gewicht van de QQ. Met de powerbox merk je daar niets meer van! Het is nu niet alleen veel aangenamer rijden, maar ik ben ook onder de grens van 8 l per 100 km geraakt, wat voorheen ondenkbaar was en al zeker bij meer dan 130 km/uur, want dan is de TCE 115 van nature bijzonder gulzig. Bedankt ptronix! Alain F., Fallais - Braives (België)
Mijn huidige en mijn vorige volvo S60 waren allebei voorzien van p-tronic powerbox, ondanks common rail motor. Uiterst tevreden van, vermogen en koppel stijgen, verbruik zakt. Enorm soepel rijden. (...) In totaal al 180 000 km met box gereden zonder de minste problemen. Thor, www.autoforum.be
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.