Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 103 | 140 | 320 |
P-TRONIC | 138 | 187 | 343 |
Winst | 35 (34%) | 47 (34%) | 23 (7%) |
Oorspronkelijk 75 pk op mijn Ibiza (1.2 TDI), da's niet veel… Als ik wil inhalen, moet ik terugschakelen en op snelheid komen. 't Was soms nipt. Daarom heb ik besloten jullie veelbesproken systeem te monteren. Het verschil is duidelijk: reactietijd van de turbo, geruststellend schakelen. Wat verbruik betreft, is er geen verschil. Volgens jullie zou het verbruik dalen, maar ik veronderstel dat het verbruik van mijn1.2 TDI moeilijk nog beter kan. Na 2 jaar heb ik de powerbox in garantie teruggestuurd (ik merkte het effect er niet langer van). Drie dagen later had ik al een nieuwe ontvangen! Bedankt voor jullie professionaliteit. Olivier (Gouda)
Ik heb lang getwijfeld tussen een Mercedes 200 CDI en 220 CDI. Toen ik me informeerde besefte ik dat het enige verschil de programmering is van de injectie. Ik heb dus het kleinere model gekocht en een powerbox. In plaats van 2.200 EUR voor het hogere model, heb ik er slechts 530 uitgegeven voor hetzelfde resultaat. Carlo W., Luxembourg.
Ik hou van mijn Ranger Raptor, maar ik hoopte op een optreden in lijn met zijn uiterlijk. Maar in gebruik blijkt de 213 pk 2.0 net genoeg te zijn... Een vriend van mij heeft je powerbox aanbevolen en ik moet toegeven dat het het spel volledig verandert als het gaat om de prestaties! Nu hou ik hem altijd onder het pedaal, wat waarschijnlijk ook verklaart waarom de motor minder luidruchtig is. Het feit dat de box op alle 6 rijmodi werkt is ook zeer merkbaar. Dat is het, ik wilde mijn getuigenis geven. Nog een prettige dag. Cédric V., Montpellier
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.