Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 179 | 244 | 961 |
P-TRONIC | 227 | 308 | 1258 |
Winst | 48 (27%) | 64 (26%) | 297 (31%) |
Ik heb lang getwijfeld tussen een Mercedes 200 CDI en 220 CDI. Toen ik me informeerde besefte ik dat het enige verschil de programmering is van de injectie. Ik heb dus het kleinere model gekocht en een powerbox. In plaats van 2.200 EUR voor het hogere model, heb ik er slechts 530 uitgegeven voor hetzelfde resultaat. Carlo W., Luxembourg.
Met uw powerbox is mijn Toyota RAV4 2.0 D4D toegenomen tot 142 pk en 320 Nm koppel en ik kan u vertellen dat het heel hard duwen is en dit alles zonder de lineariteit van de motor te verliezen. Er is niets veranderd in de turbodruk, alleen het mengsel is aangepast zodat mijn dealer mijn auto blijft garanderen. Ik ben zo tevreden dat ik direct een powerbox op mijn kleine Yaris heb gezet voordat hij de Toyota-garage verlaat. doc_mike, lees op het rav4team.com/ forum.
Ik verwacht van mijn wagen dat hij comfortabel, betrouwbaar en zuinig is. Ik dacht dan ook dat de 110-versie van de Audi A3 ruimschoots aan die eisen zou voldoen. Maar bij het gebruik voelde ik bij een laag toerental te weinig soepelheid van het TDI-blok. Ik moest vaak schakelen. Daarom heb ik jullie P-Tronic powerbox gemonteerd. Hij maakt zijn aangekondigde prestaties zeker waar: hij heeft zuivere versnellingen en trekt krachtig op, zelfs met verschillende mensen aan boord. Wat het verbruik betreft, gaf de boordcomputer na de eerste volle tank 5,8/100 km aan. Een tevreden klant! Bob R. (Delft)
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.