Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 324 | 440 | 550 |
P-TRONIC | 402 | 546 | 684 |
Winst | 78 (24%) | 106 (24%) | 134 (24%) |
Ik heb een tweedehandswagen gekocht met een P-Tronic powerbox. Ik het begin was ik wat bang om ermee te rijden en ik heb hem na enkele weken laten demonteren. Daarna had mijn wagen (een Alfa Romeo 156) heel wat minder punch en verbruikte meer! Ik heb hem terug laten plaatsen en nooit meer problemen gehad. Rudy D., Brussel.
De 110-motor van mijn Megane is te lineair, hij trekt traag op en de versnellingsbak blijft wat hangen. Na enkele weken heb ik mij een tweedehandse powerbox van P-Tronic aangeschaft. Voordien was die op een Clio 1,5 dci gemonteerd. In een mum van tijd was hij heel discreet in het motorvak geïnstalleerd. Met zijn P-Tronic is mijn Megane is niet meer te stoppen... Chris Q. (Boom)
Nadat ik mijn dealer een paar originele elektronische problemen had laten oplossen, kon ik eindelijk profiteren van mijn Renault Clio 1.3 TCE 130 pk, maar ik moest al snel de feiten onder ogen zien: het te lage koppel straft de herlanceringen. Op advies van een vriend heb ik je powerbox gekocht, ook al was ik nogal sceptisch. Eerlijk gezegd: het is het beste!!! Mijn Clio is een echte sportwagen geworden. De versnellingsbak is ook zeer goed gekalibreerd om met de EDC-versnellingsbak te werken, wat in het begin een van mijn angsten was. Bovendien heb ik mijn brandstofverbruik verlaagd tot 6,1 L/100 km. Dus ik ben erg tevreden met de eenheid. Régis, A. Saint-Gall
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.