Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 283 | 385 | 0 |
P-TRONIC | 364 | 495 | 0 |
Winst | 81 (29%) | 110 (29%) | 0 (0%) |
Ik heb wat nostalgie naar de 6 cilinder-in-lijnmotors, maar ik begrijp dat je met je tijd mee moet en de nieuwe milieunormen moet respecteren. Mijn BM reeks 4 (430i 252 pk) heeft zo 2 cilinders verloren. Ik heb mezelf dan maar een bak met 8 versnellingen cadeau gedaan en ook een van jullie powerboxen, aangezien jullie duidelijk op goede voet staan met de Beierse fabrikant (mooie referentie trouwens!). Bij een laag toerental is de motor echt verrassend en hij klimt probleemloos naar 6.500 toeren. De versnellingsbak is sneller, zacht, de sportmodus is ook echt sportief en de laatste versnellingen zijn iets minder lang. Kortom, bedankt! Geert M., (Zaltbommel)
Ik heb lang getwijfeld tussen een Mercedes 200 CDI en 220 CDI. Toen ik me informeerde besefte ik dat het enige verschil de programmering is van de injectie. Ik heb dus het kleinere model gekocht en een powerbox. In plaats van 2.200 EUR voor het hogere model, heb ik er slechts 530 uitgegeven voor hetzelfde resultaat. Carlo W., Luxembourg.
Van zodra de P-Tronic powerbox onder de motorkap van mijn nieuwe BMW 330e zat, voelde ik hoe ik op alle versnellingen meer koppel had. Het gewicht van de hybridemotor wordt ruimschoots gecompenseerd door het vermogen van de powerbox. Ik heb de verschillende gebruiksmanieren uitgeprobeerd. Een zeer aangename, zachte kracht. Een kleine opmerking voor P-Tronic: de foto van de presentatiefiche kwam niet exact overeen met het product dat ik heb ontvangen (wel heel eenvoudig te monteren) en ze vermelden nooit iets over de chrono... Ik heb het voor mijn BMW dan maar zelf gedaan: van 0 naar 100 km/uur in 4,95 seconden! Peter (Overijse)
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.