Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 96 | 131 | 630 |
P-TRONIC | 119 | 162 | 776 |
Winst | 23 (24%) | 31 (24%) | 146 (23%) |
Mijn Vivaro was een beetje beperkt op het vlak van vermogen, vooral beladen. Dankzij de P-Tronic kit heeft de wagen meer ademruimte, vooral op hellingen. Er is ook meer koppel, wat ik vooral aangenaam vind voor het rijden in de stad. Christophe G., Verviers.
Omdat ik met een TDI van 140 pk erg blij was, dacht ik naïef dat deze TSI 150 mijn golf7 in een andere dimensie zou brengen. Grote fout. Ik denk dat ik je niet hoef uit te leggen hoe plat deze kleine 1,5 is. Nou, WAS plat, want met je chip, is het echt, echt beter. Ik zou graag een vergelijking willen maken met een reprog, maar het feit dat de doos ingrijpt op het niveau van de aanzuiging en de nokkenas draagt zeker bij aan de vergelijkbare efficiëntie die je kunt zien in de cijfers. Kunt u dat bevestigen? In ieder geval, de sensaties zijn er! Er is geen vergelijking met de powerbox van een ander merk dat ik voor de jouwe kocht, die veel goedkoper was, maar die een echte oplichterij was !!! Theo, Saint-Dizier
Met uw powerbox is mijn Toyota RAV4 2.0 D4D toegenomen tot 142 pk en 320 Nm koppel en ik kan u vertellen dat het heel hard duwen is en dit alles zonder de lineariteit van de motor te verliezen. Er is niets veranderd in de turbodruk, alleen het mengsel is aangepast zodat mijn dealer mijn auto blijft garanderen. Ik ben zo tevreden dat ik direct een powerbox op mijn kleine Yaris heb gezet voordat hij de Toyota-garage verlaat. doc_mike, lees op het rav4team.com/ forum.
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.