Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 73 | 99 | 0 |
P-TRONIC | 96 | 130 | 0 |
Winst | 23 (32%) | 31 (31%) | 0 (0%) |
Mijn eerste P-Tronic gekocht en absoluut niet ontgoocheld. Mijn Polo 1.2 TSI 110 trekt uitstekend op (als een 150 pk). Met een volle tank rij ik nu 900 km. Mijn vorige wagen was een 130. 110 benzine, da's maar slapjes… Ik raad iedereen aan een paar euro in een P-Tronic te investeren! Andreas J. (Athene)
Ik verwacht van mijn wagen dat hij comfortabel, betrouwbaar en zuinig is. Ik dacht dan ook dat de 110-versie van de Audi A3 ruimschoots aan die eisen zou voldoen. Maar bij het gebruik voelde ik bij een laag toerental te weinig soepelheid van het TDI-blok. Ik moest vaak schakelen. Daarom heb ik jullie P-Tronic powerbox gemonteerd. Hij maakt zijn aangekondigde prestaties zeker waar: hij heeft zuivere versnellingen en trekt krachtig op, zelfs met verschillende mensen aan boord. Wat het verbruik betreft, gaf de boordcomputer na de eerste volle tank 5,8/100 km aan. Een tevreden klant! Bob R. (Delft)
Met uw powerbox is mijn Toyota RAV4 2.0 D4D toegenomen tot 142 pk en 320 Nm koppel en ik kan u vertellen dat het heel hard duwen is en dit alles zonder de lineariteit van de motor te verliezen. Er is niets veranderd in de turbodruk, alleen het mengsel is aangepast zodat mijn dealer mijn auto blijft garanderen. Ik ben zo tevreden dat ik direct een powerbox op mijn kleine Yaris heb gezet voordat hij de Toyota-garage verlaat. doc_mike, lees op het rav4team.com/ forum.
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.