Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 99 | 135 | 605 |
P-TRONIC | 122 | 166 | 745 |
Winst | 23 (23%) | 31 (23%) | 140 (23%) |
Ik heb omwille van de prijs-prestatieverhouding voor deze Octavia 1.6.110 pk gekozen. Helaas is de motor wat luidruchtig als hij koud is en zijn de versnellingen vrij traag. Hij heeft hetzelfde motorblok als de 105 en met het aangepaste toerental win ik 5 pk. Maar om de Greenline-motor ten volle te kunnen benutten, wilde ik nog meer, want ik wist dat er een reservevermogen was om nog meer te winnen. En dus heb ik contact opgenomen met P-Tronic. Mijn concessiehouder zei dat ze met hun powerbox de programmering van de motor konden bijstellen. Heel eenvoudig om zelf te monteren. Het verdict is simpel: ik heb het gevoel met een TDI 2.0 te rijden terwijl ik minder dan 4 L/100 Km verbruik! Hans A. (Leuven)
Als gepensioneerd verkoper heb ik besloten mijn Renault Clio Diesel te vervangen door een nieuwe benzineversie, de 0,9 TCE. Wetende dat het vermogen van deze laatste beperkt is tot 90 pk en 135 Nm koppel, was mijn keuze niet gemakkelijk. Dankzij uw P-Tronic-systeem heb ik een motor gevonden met veel koppel, die flexibel is en heel aangenaam om te rijden. Dank aan het hele P-Tronic team! PS: Ik heb je site aanbevolen aan mijn zwager. Francis F., Chatenay Malabry (Frankrijk)
Met uw powerbox is de 0,9 TCE 90 pk van de Clio veel krachtiger. Persoonlijk waardeer ik vooral het extra koppel, wat betekent dat ik niet meer moet terugschakelen om uit de bochten te accelereren of om mijn snelheid op de heuvels te houden. Ik zou zeggen dat hij dat het meest miste. Frédéric B., Carcassonne
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.