Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 330 | 449 | 0 |
P-TRONIC | 393 | 534 | 0 |
Winst | 63 (19%) | 85 (19%) | 0 (0%) |
Een goede morgen aan het hele team van P-Tronic. Acht jaar lang heb ik met jullie powerbox op mijn Golf 4 1.9 TDI 90 pk gereden en ik heb er nooit het minste probleem mee gehad. Een waar genot om mee te rijden en een verbruik van slechts 5,5 l/100. Op een probleempje met de raambediening en met de motor van de ruitenwissers na (dat niets met jullie powerbox te maken had), ben ik altijd heel tevreden geweest over mijn auto met P-Tronic-uitrusting. Ik heb de powerbox er net opnieuw uitgehaald (Amai, niet eenvoudig om er zonder te rijden) omdat ik mijn Golf verkoop en ik wilde jullie vragen wat mijn powerbox nog waard is, mocht ik hem willen doorverkopen. Ik contacteer jullie later nog opnieuw om mijn volgende auto uit te rusten. Jammer dat jullie geen afbetalingen in schijven aanvaarden... Jean-Marc S., Loverval (België)
Ik heb lang getwijfeld tussen een Mercedes 200 CDI en 220 CDI. Toen ik me informeerde besefte ik dat het enige verschil de programmering is van de injectie. Ik heb dus het kleinere model gekocht en een powerbox. In plaats van 2.200 EUR voor het hogere model, heb ik er slechts 530 uitgegeven voor hetzelfde resultaat. Carlo W., Luxembourg.
Met uw powerbox is mijn Toyota RAV4 2.0 D4D toegenomen tot 142 pk en 320 Nm koppel en ik kan u vertellen dat het heel hard duwen is en dit alles zonder de lineariteit van de motor te verliezen. Er is niets veranderd in de turbodruk, alleen het mengsel is aangepast zodat mijn dealer mijn auto blijft garanderen. Ik ben zo tevreden dat ik direct een powerbox op mijn kleine Yaris heb gezet voordat hij de Toyota-garage verlaat. doc_mike, lees op het rav4team.com/ forum.
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.