Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 235 | 320 | 1390 |
P-TRONIC | 293 | 399 | 1805 |
Winst | 58 (25%) | 79 (25%) | 415 (30%) |
Nadat ik mijn dealer een paar originele elektronische problemen had laten oplossen, kon ik eindelijk profiteren van mijn Renault Clio 1.3 TCE 130 pk, maar ik moest al snel de feiten onder ogen zien: het te lage koppel straft de herlanceringen. Op advies van een vriend heb ik je powerbox gekocht, ook al was ik nogal sceptisch. Eerlijk gezegd: het is het beste!!! Mijn Clio is een echte sportwagen geworden. De versnellingsbak is ook zeer goed gekalibreerd om met de EDC-versnellingsbak te werken, wat in het begin een van mijn angsten was. Bovendien heb ik mijn brandstofverbruik verlaagd tot 6,1 L/100 km. Dus ik ben erg tevreden met de eenheid. Régis, A. Saint-Gall
Ik ben een gelukkige eigenaar van een Kia Sorento, ik woon in een warm land en rijd constant met airco. Het verbruik is navenant, maar het is aangenaam. Ik heb de wagen drie maanden geleden gekocht, heb 6000 km op de teller en ben zeer tevreden. Ik heb een controle gehad op 1000 km en een onderhoud op 5000 (olie en controle), voor een factuurbedrag van 159 euro. Je moet weten dat de motor 8,2 liter olie bevat met filter. Dit is misschien veel, maar is ook een bewijs van veiligheid. De frequentie van het onderhoud is de volgende: 1000 – 5000 – 15000 – en dan iedere 15000. De Kia Sorento is nog aangenamer geworden nadat ik een P-Tronic box heb gemonteerd (www.ptronic.com). Ik moet de motor niet langer aansporen om hem te laten vooruitgaan in moeilijke omstandigheden. De wagen rijdt zelf, in totale stilte. De versnellingswisselingen zijn vlotter en progressief. Je gaat van 0 naar 100 zonder bijna te versnellen, en zeer vlug. De versnelling gebeurt met kracht en de vierde gaat zeer snel terwijl je lang in tweede en derde kunt blijven. Dieselmotoren zijn niet brutaal. Je moet er rustig mee rijden en de onderhoudsbeurten nauwgezet volgen. De powerbox is geen competitieaccessoire, maar geeft meer rijplezier en zorgt voor een indruk van rustige kracht. Hij staat ook toe om brutale chauffeurs stof te doen happen. Tot binnenkort. Martin, zuiden van Frankrijk.
Ik wilde mezelf eindelijk eens een pleziertje gunnen en me een nieuwe auto cadeau doen. Toen ik hem zag, ben ik meteen voor de BMW 316d door de knieën gegaan. Wat rijgedrag, afwerking en geluiddemping betreft, heb ik er dan ook helemaal niets op aan te merken. Maar ik betreur mijn motorkeuze wel enorm. 116 pk, dat is echt niet voldoende. Ik was dus op zoek naar een oplossing en mijn concessiehouder heeft me een van uw reclamefolders laten zien. Ik heb hem geantwoord dat ik het wel eens wilde proberen en hij heeft de powerbox geïnstalleerd. Man, wat een hemelsbreed verschil! Eindelijk heb ik het gevoel volop van mijn investering te kunnen genieten. Mijn BMW trekt nu met plezier op. Op dat vlak zit ik minstens op het niveau van een 318d! Bovendien (en daar was ik wel wat bang voor) is de powerbox perfect compatibel met de automatische versnellingsbak, die ik al van bij het begin erg doeltreffend vond. Pierre S., Brussel
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.