Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 136 | 185 | 925 |
P-TRONIC | 182 | 247 | 1192 |
Winst | 46 (34%) | 62 (34%) | 267 (29%) |
Over het algemeen was ik eigenlijk vrij tevreden over het vermogen van mijn F30 318 D GT 2.0 met 136 pk (automatische bak met 8 versnellingen). Een klein nadeel vond ik dat de overbrengingen van de versnellingsbak te lang waren, wat tot loom schakelen leidde. Een vriend van mij, die bij BMW in Bornem werkt, heeft me dan over jullie verteld en zei dat jullie al meer dan 15 jaar lang BMW's uitrusten. Ik ben op jullie website gaan rondsnuffelen. Daarna heb ik een aantal mails met Filip uitgewisseld en heb ik me laten verleiden. En nu heb ik de indruk met een M-versie te rijden, maar met nog meer souplesse. Aangezien ik nooit problemen met mijn P-Tronic heb gehad, kan ik geen oordeel geven over de dienst na verkoop. Tot nu toe ben ik zeer tevreden! Christophe (Mariakerke)
Ik heb lang getwijfeld tussen een Mercedes 200 CDI en 220 CDI. Toen ik me informeerde besefte ik dat het enige verschil de programmering is van de injectie. Ik heb dus het kleinere model gekocht en een powerbox. In plaats van 2.200 EUR voor het hogere model, heb ik er slechts 530 uitgegeven voor hetzelfde resultaat. Carlo W., Luxembourg.
Ik ben van een VW polo 1,9 tdi 100 pk op deze Golf 1.9 Tdi 90 pk overgeschakeld. Als ik de twee met elkaar vergelijk, moet ik zeggen dat de 90-versie veel kortademiger en luidruchtiger is. Ik heb P-Tronic's externe herprogrammatie van de motor uitgevoerd. Met zijn extra koppel en zijn ongedurigheid (zo heb ik het graag) lijkt het alsof mijn golf meer vermogen heeft dan mijn BMW 120D, die nochtans 177 pk heeft. Het materiaal is betrouwbaar en ik heb geen enkel probleem gehad. Peter D. (Hasselt)
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.