Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 74 | 101 | 408 |
P-TRONIC | 88 | 120 | 491 |
Winst | 14 (19%) | 19 (19%) | 83 (20%) |
Omdat ik met een TDI van 140 pk erg blij was, dacht ik naïef dat deze TSI 150 mijn golf7 in een andere dimensie zou brengen. Grote fout. Ik denk dat ik je niet hoef uit te leggen hoe plat deze kleine 1,5 is. Nou, WAS plat, want met je chip, is het echt, echt beter. Ik zou graag een vergelijking willen maken met een reprog, maar het feit dat de doos ingrijpt op het niveau van de aanzuiging en de nokkenas draagt zeker bij aan de vergelijkbare efficiëntie die je kunt zien in de cijfers. Kunt u dat bevestigen? In ieder geval, de sensaties zijn er! Er is geen vergelijking met de powerbox van een ander merk dat ik voor de jouwe kocht, die veel goedkoper was, maar die een echte oplichterij was !!! Theo, Saint-Dizier
De topsnelheid verandert niet maar men voelt wel een verschil bij versnellingen. Guillaume S., Parijs.
Van zodra de P-Tronic powerbox onder de motorkap van mijn nieuwe BMW 330e zat, voelde ik hoe ik op alle versnellingen meer koppel had. Het gewicht van de hybridemotor wordt ruimschoots gecompenseerd door het vermogen van de powerbox. Ik heb de verschillende gebruiksmanieren uitgeprobeerd. Een zeer aangename, zachte kracht. Een kleine opmerking voor P-Tronic: de foto van de presentatiefiche kwam niet exact overeen met het product dat ik heb ontvangen (wel heel eenvoudig te monteren) en ze vermelden nooit iets over de chrono... Ik heb het voor mijn BMW dan maar zelf gedaan: van 0 naar 100 km/uur in 4,95 seconden! Peter (Overijse)
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.