Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 128 | 174 | 0 |
P-TRONIC | 174 | 237 | 0 |
Winst | 46 (36%) | 63 (36%) | 0 (0%) |
De TSI 150 van mijn Jetta is een beetje flauwtjes (dat is mijn persoonlijke mening). Bij overbelasting waagde ik het soms niet om in te halen, om veiligheidsredenen of gewoon om mezelf niet belachelijk te maken. Ik heb voor de optie R-Line gekozen omdat die vrij sportief was maar ondanks de turbobenzinemotor is het toch eerder een stadswagen dan een sportwagen. Maar het is een bedrijfswagen dus ik kan de motor niet laten herprogrammeren. Mijn VW-concessiehouder vertelde me dat P-Tronic regelmatig wagens van zijn klanten uitrust. En op af en toe een klein afstelprobleempje na, zei hij dat zijn klanten altijd zeer tevreden zijn. Aangezien ik van nature nogal sceptisch ben, heb ik eerst op hun website nog wat meer informatie gezocht en dan heb ik de P-Tronic gekocht (in België geproduceerd). Voor mijn Jetta: + 48 pk en + 77 Nm. Ik heb de kit goed ontvangen. In enkele minuten was hij geïnstalleerd (montageplan in 4 talen). Na amper 200 m was het resultaat al verbluffend! Hij houdt goed in de bochten, is soepeler aan een laag toerental en zelfs met 5 personen aan boord voel ik me nu echt alsof ik met een sportwagen rij. Ondanks het verhoogde vermogen, is het verbruik met de extra koppeling zelfs lichtjes gedaald. Ik heb trouwens een collega die jullie binnenkort zeker ook voor zijn Audi zal contacteren. Salko H. (Kopenhagen)
Mijn eerste nieuwe auto! Mijn vorige auto was een sportwagen maar het gezin/werk hebben me in de richting van de Ford Ranger 3.2 TDCI 200 pk Wildtrack (dubbele cabine) gedreven. De verhouding gewicht/vermogen deed me een beetje huiveren en het verbruik was niet om over naar huis te schrijven. Maar goed, bij een voertuig van dat kaliber mag je geen mirakels verwachten. En toen vertelde mijn concessiehouder me over P-Tronic. Ik heb wat op hun website rondgekeken en daar stonden toch wel zeer indrukwekkende cijfers te lezen! Dat wilde ik natuurlijk met eigen ogen zien... Bovendien moet mijn wagen regelmatig een aanhangwagen met paarden trekken. Ongelofelijk, ik voel zelfs niet dat ik een aanhanger meeheb. De wagen reageert soepeler en sneller. Ik heb een afspraak gemaakt voor een test op de dynamometerbank en dit is het resultaat: + 45 pk en + 101 Nm koppel. Bijna zo goed als de cijfers die ze zelf aangeven (+52 pk en + 92 Nm). Een erg tof team met kennis van zaken. Ik heb kennis kunnen maken met Christophe (voormalig ingenieur bij BMW). Wat een team! Georges M., Chalaines (Frankrijk)
Ik heb uw box gekocht om het brandstofverbruik van mijn Ranger 3.2 TDCI te verminderen. Ik verwachtte beter, maar ik ging van 10,5 l naar ongeveer 9 l toch. Aangezien ik 30.000 per jaar verdien, zal ik het in iets meer dan een jaar hebben afgeschreven, wat niet slecht is. Emile C., Arlon
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.