Warning: Division by zero in /home/ptroniclifting1/www/models/Templates.php on line 607 Warning: Division by zero in /home/ptroniclifting1/www/models/Cars.php on line 482
Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 52 | 71 | 0 |
P-TRONIC | 71 | 96 | 346 |
Winst | 19 (37%) | 25 (35%) | 346 (0%) |
Ik heb mijn bedrijfswagen gekocht toen hij al 84.000 km op de teller had. Ik leg veel grote afstanden af. Daarom was ik op zoek naar een oplossing om het verbruik te verminderen. Mijn concessiehouder heeft me uw powerbox verkocht (sorry maar ik hou er niet van om online te kopen). Ik had al diverse gelijkaardige systemen geprobeerd en was dan ook sceptisch. Maar nu de P-Tronic is gemonteerd, kan ik u wel mijn mening geven: Mijn verbruik is met 2,5 l gedaald. En als kers op de taart is mijn Boxer 3.0 HDI nu veel soepeler en kan ik dankzij zijn extra vermogen nu makkelijker in het verkeer laveren. Dit gevoel van veiligheid is onbetaalbaar. Ah ja, het enige minpuntje: uw product kost wel een bom duiten. Gelukkig geldt er een garantie van 5 jaar. Tot binnenkort, Dirk (Alkmaar)
Ik wilde mezelf eindelijk eens een pleziertje gunnen en me een nieuwe auto cadeau doen. Toen ik hem zag, ben ik meteen voor de BMW 316d door de knieën gegaan. Wat rijgedrag, afwerking en geluiddemping betreft, heb ik er dan ook helemaal niets op aan te merken. Maar ik betreur mijn motorkeuze wel enorm. 116 pk, dat is echt niet voldoende. Ik was dus op zoek naar een oplossing en mijn concessiehouder heeft me een van uw reclamefolders laten zien. Ik heb hem geantwoord dat ik het wel eens wilde proberen en hij heeft de powerbox geïnstalleerd. Man, wat een hemelsbreed verschil! Eindelijk heb ik het gevoel volop van mijn investering te kunnen genieten. Mijn BMW trekt nu met plezier op. Op dat vlak zit ik minstens op het niveau van een 318d! Bovendien (en daar was ik wel wat bang voor) is de powerbox perfect compatibel met de automatische versnellingsbak, die ik al van bij het begin erg doeltreffend vond. Pierre S., Brussel
Omwille van fiscale redenen (ik woon helaas niet langer in Vlaanderen) heb ik geopteerd voor de (Belgische) versie van de 420d van 163 pk met "Sportpack". Hij zag er goed uit, maar er zit geen pit in. Volgens BMW heeft hij vanaf 1.750 toeren een koppel van 380 Nm, maar daar merk ik achter het stuur niets van. Ik kende P-Tronic al omdat mijn broer daar klant was, maar ik was absoluut tegen het idee om iets aan mijn motor te veranderen. Vroeger heb ik eens een motor uit een 5 reeks laten herprogrammeren en daarna ben ik verschillende keren op de autosnelweg mee in panne gevallen. Ook het systeem van die powerbox sprak mij niet echt aan. Maar ik heb het toch willen proberen. Aangezien ik al over P-Tronic had gehoord, heb ik dan maar voor dat merk gekozen. Op hun website geven ze 51 pk door. Met een sportief chassis als het mijne, had ik er liever 100 gehad! Bon, ik installeer de powerbox en alles werkt. Geen lichtjes op het dashboard die gaan flikkeren. Ik start en ik moet toegeven dat je het verschil van bij de eerste meters al voelt. Nadat ik er een week mee had rondgereden, heb ik door een concurrent bij mij in de buurt een vermogentest laten uitvoeren. Het verdict: + 46 pk en + 99 Nm. Dat is slechts iets minder dan wat wordt beloofd. Ik heb net de kaap van de 40.000 km overschreden en er is geen vuiltje aan de lucht. Michel (Marche-En-Famenne)
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.