Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 70 | 95 | 0 |
P-TRONIC | 93 | 126 | 0 |
Winst | 23 (33%) | 31 (33%) | 0 (0%) |
Ik heb voor mijn Nissan Qashqai 1.2 DIG-T 115 pk een powerbox van uw merk gekocht en ik wilde u laten weten wat ik ervan vind. De verkoper had me de powerbox aangeraden omdat de motor bij laag toerental te zwak was en te weinig vermogen had ten opzichte van het gewicht van de QQ. Met de powerbox merk je daar niets meer van! Het is nu niet alleen veel aangenamer rijden, maar ik ben ook onder de grens van 8 l per 100 km geraakt, wat voorheen ondenkbaar was en al zeker bij meer dan 130 km/uur, want dan is de TCE 115 van nature bijzonder gulzig. Bedankt ptronix! Alain F., Fallais - Braives (België)
De powerbox is super efficiënt op mijn Claas Ares 816 156 pk trekker. Ik heb meer koppel bij lage toerentallen, geen versnelling bij het schakelen en een lager brandstofverbruik. Kortom, allemaal positieve dingen! Deze booster is echt superieur aan de box van een concurrent die ik op een van mijn andere tractoren heb geïnstalleerd. Ik raad de P-TRONIC merkboosters aan Laurent B, Simencourt
Omdat ik met een TDI van 140 pk erg blij was, dacht ik naïef dat deze TSI 150 mijn golf7 in een andere dimensie zou brengen. Grote fout. Ik denk dat ik je niet hoef uit te leggen hoe plat deze kleine 1,5 is. Nou, WAS plat, want met je chip, is het echt, echt beter. Ik zou graag een vergelijking willen maken met een reprog, maar het feit dat de doos ingrijpt op het niveau van de aanzuiging en de nokkenas draagt zeker bij aan de vergelijkbare efficiëntie die je kunt zien in de cijfers. Kunt u dat bevestigen? In ieder geval, de sensaties zijn er! Er is geen vergelijking met de powerbox van een ander merk dat ik voor de jouwe kocht, die veel goedkoper was, maar die een echte oplichterij was !!! Theo, Saint-Dizier
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.