Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 287 | 390 | 0 |
P-TRONIC | 368 | 501 | 0 |
Winst | 81 (28%) | 111 (28%) | 0 (0%) |
Na 90.000 km met mijn BMW 118d 143 pk te hebben afgelegd, heb ik echt niets aan te merken op het pure rijplezier dat de P-Tronic powerbox mij verschaft. Ik heb er nog geen enkel probleem mee gehad. Ik ben er dan ook heel tevreden over. Binnen enkele maanden ga ik mijn nieuwe wagen kiezen, in functie van mijn P-Tronic. Mark (Assen)
Eigenaar van een 318dA M sport 143 pk. Leasewagen. Ik durfde de powerbox niet meteen te plaatsen. Ik moest de hele tijd in sportmodus rijden om koppel te hebben en te kunnen optrekken. De auto is toch vrij zwaar. Ik heb daarom opnieuw contact met P-Tronic opgenomen (ik heb al 3 auto's met hun materiaal) om te weten of ik een kit op een leasewagen kon monteren. Ze hebben me uitgelegd dat hun systeem geen enkel spoor achterlaat. Ik heb dit gecontroleerd en het klopt. Daarna heb ik de P-Tronic powerbox van mijn serie 1 gehaald en in 2 minuten in de leasewagen gemonteerd. Hij gaat nu echt betere in de bochten, reageert ogenblikkelijk en inhalen is dolle pret geworden. Jurgo (Utrecht)
Ik heb drie belangrijke positieve punten na de installatie van mijn P-Tronic tuningbox op mijn Grand Cherokee 3.0 CRD 250 pk. 1/ De start is doortastender met een onmiddellijke reactie op de versnelling 2/ Ik heb meer motorflexibiliteit bij lage toerentallen (onder 1500 toeren) 3/ Ik merk een aanzienlijke verbruikswinst: de box laat me toe om van 11,3l naar 9,6l/100 km te gaan. Claude B., Petit-Bourg
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.