Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 106 | 144 | 597 |
P-TRONIC | 146 | 198 | 756 |
Winst | 40 (38%) | 54 (38%) | 159 (27%) |
Vroeger had ik een GOLF 6 140 TDI maar aangezien ik niet langer meer dan 20 000 km/jaar afleg, ben ik overgeschakeld op een benzine. Ik heb voor een golf 7 TSI 125 pk gekozen. Over het geheel genomen, reageert de motor goed. Maar met 25% extra dankzij een chip van het merk P-Tronic, heb ik nu een wagen die zelfs op de kleinste wenk reageert! Ik voel duidelijk een reële verbetering, ik speel nu echt een niveautje hoger want de motor reageert nu heel precies. En ondanks dat grotere vermogen, verloopt alles erg aangenaam en stil. Getest op snelwegen en kleine landweggetjes. Hij schokt niet, hij blijft niet hangen bij sterk versnellen en er is geen zwarte rook te zien. Het verbruik is met een halve liter gedaald. Ik hoop dat mijn opinie u kan helpen bij het maken van uw keuze... Marcel (Liers)
Ik heb een tweedehandswagen gekocht met een P-Tronic powerbox. Ik het begin was ik wat bang om ermee te rijden en ik heb hem na enkele weken laten demonteren. Daarna had mijn wagen (een Alfa Romeo 156) heel wat minder punch en verbruikte meer! Ik heb hem terug laten plaatsen en nooit meer problemen gehad. Rudy D., Brussel.
De 110-motor van mijn Megane is te lineair, hij trekt traag op en de versnellingsbak blijft wat hangen. Na enkele weken heb ik mij een tweedehandse powerbox van P-Tronic aangeschaft. Voordien was die op een Clio 1,5 dci gemonteerd. In een mum van tijd was hij heel discreet in het motorvak geïnstalleerd. Met zijn P-Tronic is mijn Megane is niet meer te stoppen... Chris Q. (Boom)
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.