Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 78 | 106 | 250 |
P-TRONIC | 101 | 137 | 321 |
Winst | 23 (29%) | 31 (29%) | 71 (28%) |
Met uw powerbox is mijn Toyota RAV4 2.0 D4D toegenomen tot 142 pk en 320 Nm koppel en ik kan u vertellen dat het heel hard duwen is en dit alles zonder de lineariteit van de motor te verliezen. Er is niets veranderd in de turbodruk, alleen het mengsel is aangepast zodat mijn dealer mijn auto blijft garanderen. Ik ben zo tevreden dat ik direct een powerbox op mijn kleine Yaris heb gezet voordat hij de Toyota-garage verlaat. doc_mike, lees op het rav4team.com/ forum.
Omwille van fiscale redenen (ik woon helaas niet langer in Vlaanderen) heb ik geopteerd voor de (Belgische) versie van de 420d van 163 pk met "Sportpack". Hij zag er goed uit, maar er zit geen pit in. Volgens BMW heeft hij vanaf 1.750 toeren een koppel van 380 Nm, maar daar merk ik achter het stuur niets van. Ik kende P-Tronic al omdat mijn broer daar klant was, maar ik was absoluut tegen het idee om iets aan mijn motor te veranderen. Vroeger heb ik eens een motor uit een 5 reeks laten herprogrammeren en daarna ben ik verschillende keren op de autosnelweg mee in panne gevallen. Ook het systeem van die powerbox sprak mij niet echt aan. Maar ik heb het toch willen proberen. Aangezien ik al over P-Tronic had gehoord, heb ik dan maar voor dat merk gekozen. Op hun website geven ze 51 pk door. Met een sportief chassis als het mijne, had ik er liever 100 gehad! Bon, ik installeer de powerbox en alles werkt. Geen lichtjes op het dashboard die gaan flikkeren. Ik start en ik moet toegeven dat je het verschil van bij de eerste meters al voelt. Nadat ik er een week mee had rondgereden, heb ik door een concurrent bij mij in de buurt een vermogentest laten uitvoeren. Het verdict: + 46 pk en + 99 Nm. Dat is slechts iets minder dan wat wordt beloofd. Ik heb net de kaap van de 40.000 km overschreden en er is geen vuiltje aan de lucht. Michel (Marche-En-Famenne)
Nadat ik mijn dealer een paar originele elektronische problemen had laten oplossen, kon ik eindelijk profiteren van mijn Renault Clio 1.3 TCE 130 pk, maar ik moest al snel de feiten onder ogen zien: het te lage koppel straft de herlanceringen. Op advies van een vriend heb ik je powerbox gekocht, ook al was ik nogal sceptisch. Eerlijk gezegd: het is het beste!!! Mijn Clio is een echte sportwagen geworden. De versnellingsbak is ook zeer goed gekalibreerd om met de EDC-versnellingsbak te werken, wat in het begin een van mijn angsten was. Bovendien heb ik mijn brandstofverbruik verlaagd tot 6,1 L/100 km. Dus ik ben erg tevreden met de eenheid. Régis, A. Saint-Gall
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.