Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 85 | 116 | 280 |
P-TRONIC | 110 | 150 | 348 |
Winst | 25 (29%) | 34 (29%) | 68 (24%) |
De topsnelheid verandert niet maar men voelt wel een verschil bij versnellingen. Guillaume S., Parijs.
Ik heb omwille van de prijs-prestatieverhouding voor deze Octavia 1.6.110 pk gekozen. Helaas is de motor wat luidruchtig als hij koud is en zijn de versnellingen vrij traag. Hij heeft hetzelfde motorblok als de 105 en met het aangepaste toerental win ik 5 pk. Maar om de Greenline-motor ten volle te kunnen benutten, wilde ik nog meer, want ik wist dat er een reservevermogen was om nog meer te winnen. En dus heb ik contact opgenomen met P-Tronic. Mijn concessiehouder zei dat ze met hun powerbox de programmering van de motor konden bijstellen. Heel eenvoudig om zelf te monteren. Het verdict is simpel: ik heb het gevoel met een TDI 2.0 te rijden terwijl ik minder dan 4 L/100 Km verbruik! Hans A. (Leuven)
Nadat ik mijn dealer een paar originele elektronische problemen had laten oplossen, kon ik eindelijk profiteren van mijn Renault Clio 1.3 TCE 130 pk, maar ik moest al snel de feiten onder ogen zien: het te lage koppel straft de herlanceringen. Op advies van een vriend heb ik je powerbox gekocht, ook al was ik nogal sceptisch. Eerlijk gezegd: het is het beste!!! Mijn Clio is een echte sportwagen geworden. De versnellingsbak is ook zeer goed gekalibreerd om met de EDC-versnellingsbak te werken, wat in het begin een van mijn angsten was. Bovendien heb ik mijn brandstofverbruik verlaagd tot 6,1 L/100 km. Dus ik ben erg tevreden met de eenheid. Régis, A. Saint-Gall
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.