Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 120 | 163 | 699 |
P-TRONIC | 154 | 209 | 852 |
Winst | 34 (28%) | 46 (28%) | 153 (22%) |
Over het algemeen was ik eigenlijk vrij tevreden over het vermogen van mijn F30 318 D GT 2.0 met 136 pk (automatische bak met 8 versnellingen). Een klein nadeel vond ik dat de overbrengingen van de versnellingsbak te lang waren, wat tot loom schakelen leidde. Een vriend van mij, die bij BMW in Bornem werkt, heeft me dan over jullie verteld en zei dat jullie al meer dan 15 jaar lang BMW's uitrusten. Ik ben op jullie website gaan rondsnuffelen. Daarna heb ik een aantal mails met Filip uitgewisseld en heb ik me laten verleiden. En nu heb ik de indruk met een M-versie te rijden, maar met nog meer souplesse. Aangezien ik nooit problemen met mijn P-Tronic heb gehad, kan ik geen oordeel geven over de dienst na verkoop. Tot nu toe ben ik zeer tevreden! Christophe (Mariakerke)
Ik heb een tweedehandswagen gekocht met een P-Tronic powerbox. Ik het begin was ik wat bang om ermee te rijden en ik heb hem na enkele weken laten demonteren. Daarna had mijn wagen (een Alfa Romeo 156) heel wat minder punch en verbruikte meer! Ik heb hem terug laten plaatsen en nooit meer problemen gehad. Rudy D., Brussel.
Ik heb voor mijn Nissan Qashqai 1.2 DIG-T 115 pk een powerbox van uw merk gekocht en ik wilde u laten weten wat ik ervan vind. De verkoper had me de powerbox aangeraden omdat de motor bij laag toerental te zwak was en te weinig vermogen had ten opzichte van het gewicht van de QQ. Met de powerbox merk je daar niets meer van! Het is nu niet alleen veel aangenamer rijden, maar ik ben ook onder de grens van 8 l per 100 km geraakt, wat voorheen ondenkbaar was en al zeker bij meer dan 130 km/uur, want dan is de TCE 115 van nature bijzonder gulzig. Bedankt ptronix! Alain F., Fallais - Braives (België)
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.