Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 99 | 135 | 0 |
P-TRONIC | 135 | 183 | 0 |
Winst | 36 (36%) | 48 (36%) | 0 (0%) |
Voor mij was brandstofbesparing lucht (Citroën C4 1.6 HDi 90 pk) . Maar ik verbruik nu bijna 1 liter minder per 100 km. Jules F., Waver.
De 110-motor van mijn Megane is te lineair, hij trekt traag op en de versnellingsbak blijft wat hangen. Na enkele weken heb ik mij een tweedehandse powerbox van P-Tronic aangeschaft. Voordien was die op een Clio 1,5 dci gemonteerd. In een mum van tijd was hij heel discreet in het motorvak geïnstalleerd. Met zijn P-Tronic is mijn Megane is niet meer te stoppen... Chris Q. (Boom)
Mijn eerste nieuwe auto! Mijn vorige auto was een sportwagen maar het gezin/werk hebben me in de richting van de Ford Ranger 3.2 TDCI 200 pk Wildtrack (dubbele cabine) gedreven. De verhouding gewicht/vermogen deed me een beetje huiveren en het verbruik was niet om over naar huis te schrijven. Maar goed, bij een voertuig van dat kaliber mag je geen mirakels verwachten. En toen vertelde mijn concessiehouder me over P-Tronic. Ik heb wat op hun website rondgekeken en daar stonden toch wel zeer indrukwekkende cijfers te lezen! Dat wilde ik natuurlijk met eigen ogen zien... Bovendien moet mijn wagen regelmatig een aanhangwagen met paarden trekken. Ongelofelijk, ik voel zelfs niet dat ik een aanhanger meeheb. De wagen reageert soepeler en sneller. Ik heb een afspraak gemaakt voor een test op de dynamometerbank en dit is het resultaat: + 45 pk en + 101 Nm koppel. Bijna zo goed als de cijfers die ze zelf aangeven (+52 pk en + 92 Nm). Een erg tof team met kennis van zaken. Ik heb kennis kunnen maken met Christophe (voormalig ingenieur bij BMW). Wat een team! Georges M., Chalaines (Frankrijk)
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.