Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 59 | 80 | 0 |
P-TRONIC | 80 | 109 | 0 |
Winst | 21 (36%) | 29 (36%) | 0 (0%) |
Vroeger had ik een GOLF 6 140 TDI maar aangezien ik niet langer meer dan 20 000 km/jaar afleg, ben ik overgeschakeld op een benzine. Ik heb voor een golf 7 TSI 125 pk gekozen. Over het geheel genomen, reageert de motor goed. Maar met 25% extra dankzij een chip van het merk P-Tronic, heb ik nu een wagen die zelfs op de kleinste wenk reageert! Ik voel duidelijk een reële verbetering, ik speel nu echt een niveautje hoger want de motor reageert nu heel precies. En ondanks dat grotere vermogen, verloopt alles erg aangenaam en stil. Getest op snelwegen en kleine landweggetjes. Hij schokt niet, hij blijft niet hangen bij sterk versnellen en er is geen zwarte rook te zien. Het verbruik is met een halve liter gedaald. Ik hoop dat mijn opinie u kan helpen bij het maken van uw keuze... Marcel (Liers)
Ik heb lang getwijfeld tussen een Mercedes 200 CDI en 220 CDI. Toen ik me informeerde besefte ik dat het enige verschil de programmering is van de injectie. Ik heb dus het kleinere model gekocht en een powerbox. In plaats van 2.200 EUR voor het hogere model, heb ik er slechts 530 uitgegeven voor hetzelfde resultaat. Carlo W., Luxembourg.
Ik heb mijn nieuwe Skoda Superb 1.6 met 120 pk meteen met P-Tronic motorprogrammatie laten leveren. Ik wilde onmiddellijk profiteren van die 156 pk die jullie voor deze 4 cilinder aanbieden, zonder de prijs van een dure TDI te hoeven betalen. Direct de weg op voor een eerste indruk: Mijn Skoda rijdt verrassend soepel. De maximumkoppel van 311 Nm is verkrijgbaar vanaf 1.400 tpm, waardoor je stevig kan optrekken en vooral op de opritten en bij het inhalen veilig kan versnellen. Patrick P. (Oostende)
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.