Warning: Division by zero in /home/ptroniclifting1/www/models/Templates.php on line 607 Warning: Division by zero in /home/ptroniclifting1/www/models/Cars.php on line 482
Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 72 | 98 | 0 |
P-TRONIC | 94 | 128 | 511 |
Winst | 22 (31%) | 30 (31%) | 511 (0%) |
De powerbox is super efficiënt op mijn Claas Ares 816 156 pk trekker. Ik heb meer koppel bij lage toerentallen, geen versnelling bij het schakelen en een lager brandstofverbruik. Kortom, allemaal positieve dingen! Deze booster is echt superieur aan de box van een concurrent die ik op een van mijn andere tractoren heb geïnstalleerd. Ik raad de P-TRONIC merkboosters aan Laurent B, Simencourt
Ik zou liegen als ik zei dat de 2.0 TDI 150 pk van de Passat geen goede motor was. Hij trekt vrij indrukwekkend op, ik zou zelfs zeggen dat hij zelden teleurstelt. Maar wij zuiderlingen, wij willen altijd nog net iets meer... en dus heb ik jullie powerbox gekocht. Echt niet te geloven. Ik heb gewoon het gevoel dat mijn gezinswagen een raceauto is geworden! En ondanks mijn "sportieve" rijstijl blijft mijn verbruik binnen de normen. Ik beveel de powerbox aan iedereen aan. Anatole G., Lodève
Ik ben een gelukkige eigenaar van een Kia Sorento, ik woon in een warm land en rijd constant met airco. Het verbruik is navenant, maar het is aangenaam. Ik heb de wagen drie maanden geleden gekocht, heb 6000 km op de teller en ben zeer tevreden. Ik heb een controle gehad op 1000 km en een onderhoud op 5000 (olie en controle), voor een factuurbedrag van 159 euro. Je moet weten dat de motor 8,2 liter olie bevat met filter. Dit is misschien veel, maar is ook een bewijs van veiligheid. De frequentie van het onderhoud is de volgende: 1000 – 5000 – 15000 – en dan iedere 15000. De Kia Sorento is nog aangenamer geworden nadat ik een P-Tronic box heb gemonteerd (www.ptronic.com). Ik moet de motor niet langer aansporen om hem te laten vooruitgaan in moeilijke omstandigheden. De wagen rijdt zelf, in totale stilte. De versnellingswisselingen zijn vlotter en progressief. Je gaat van 0 naar 100 zonder bijna te versnellen, en zeer vlug. De versnelling gebeurt met kracht en de vierde gaat zeer snel terwijl je lang in tweede en derde kunt blijven. Dieselmotoren zijn niet brutaal. Je moet er rustig mee rijden en de onderhoudsbeurten nauwgezet volgen. De powerbox is geen competitieaccessoire, maar geeft meer rijplezier en zorgt voor een indruk van rustige kracht. Hij staat ook toe om brutale chauffeurs stof te doen happen. Tot binnenkort. Martin, zuiden van Frankrijk.
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.