• Zoek een box :
  • Zoeken
  • Powerbox Challenger Rogator 645 7.4 208 pk

    -15%

    Alle commentaren zien

    Daling van het verbruik -15 %

      Kw pk Nm
    Serie 153 208 0
    P-TRONIC 205 279 0
    Winst 52 (34%) 71 (34%) 0 (0%)

    Beschrijving

    De powerboxen van P-Tronic voor turbodieselmotoren maken een winst tot 30% vermogen en tot 35% koppel mogelijk. Ze zorgen ook voor een verminderd dieselverbruik bij gelijkaardig rijgedrag. Deze prestatiewinsten vormen geen gevaar voor de mechanische onderdelen. P-Tronic overschrijdt nooit de normen die de constructeurs voorschrijven en laat alle oorspronkelijke veiligheidsinstellingen actief.

    Uw Challenger Rogator verhoogt zijn prestaties met 71 pk en 0 Nm

    Met de PT-A-57256-powerbox van P-Tronic benut u het volledige potentieel van de 645 7.4 208 pk dieselmotor van uw Challenger Rogator. Met deze box stijgt zijn vermogen tot 279 pk (+ 34%) terwijl het koppel met % toeneemt. U vermindert ook het verbruik van uw tractor met 15 %.

    Beveiligde verbindingen

    De PT-A-57256-powerbox kan aan de van het injectiesysteem verbonden worden met de stekkers van de constructeur. Het is veilig voor uw Challenger, fungeert als een aangepaste externe herprogrammering en zorgt voor een optimale betrouwbaarheid.
    Klantenwaardering Montageschema Leveringsvoorwaarden Inwisselen en terugsturen
     

    BMW 430i 252 pk: verrassend bij een laag toerental

    Ik heb wat nostalgie naar de 6 cilinder-in-lijnmotors, maar ik begrijp dat je met je tijd mee moet en de nieuwe milieunormen moet respecteren. Mijn BM reeks 4 (430i 252 pk) heeft zo 2 cilinders verloren. Ik heb mezelf dan maar een bak met 8 versnellingen cadeau gedaan en ook een van jullie powerboxen, aangezien jullie duidelijk op goede voet staan met de Beierse fabrikant (mooie referentie trouwens!). Bij een laag toerental is de motor echt verrassend en hij klimt probleemloos naar 6.500 toeren. De versnellingsbak is sneller, zacht, de sportmodus is ook echt sportief en de laatste versnellingen zijn iets minder lang. Kortom, bedankt! Geert M., (Zaltbommel)


     

    Powerbox op Opel Insignia 2.0 CDTI: een volledig andere wagen

    Hallo, Mijn Opel Insignia 2.0 CDTI 130 pk is nu al 3 jaar met jullie ptronic-powerbox uitgerust en ik ben er zeer enthousiast over. Vermogen en koppel zijn beide super. Sinds ik de powerbox heb, rijd ik precies met een andere auto. Ik wilde jullie hiervoor gewoon bedanken.
 Michael H., Brussel


     

    Op Ford Ranger Raptor 213 pk: de powerbox verandert het spel...

    Ik hou van mijn Ranger Raptor, maar ik hoopte op een optreden in lijn met zijn uiterlijk. Maar in gebruik blijkt de 213 pk 2.0 net genoeg te zijn... Een vriend van mij heeft je powerbox aanbevolen en ik moet toegeven dat het het spel volledig verandert als het gaat om de prestaties! Nu hou ik hem altijd onder het pedaal, wat waarschijnlijk ook verklaart waarom de motor minder luidruchtig is. Het feit dat de box op alle 6 rijmodi werkt is ook zeer merkbaar. Dat is het, ik wilde mijn getuigenis geven. Nog een prettige dag. Cédric V., Montpellier


    Zie andere meningen »



    1037.00 €
    1220.00 €

    In voorraad - Gratis verzending voor alle landen ter wereld!

    Levering binnen 48 uur door TNT.

      
    Geproduceerd in België
    Kwaliteit gegarandeerd
      
    15 dagen bedenktijd
    Niet tevreden, geld terug
      
    Gratis levering
      
    Beveiligde betalingen
    Debitering bij verzending
      
    5 jaar garantie
      
    Kwaliteitshandvest e-commerce
    Vraag, advies, bestelling?
    +32.87.23.09.02 Prijs van een lokale telefoonoproep 7 dagen per week - 07.30 tot 20.30 uur
    Contact per mail en stel ons uw vragen
      

    Aanbieding -15 %

      

    Gratis levering

      

    Herprogrammeerbare box

      

    Verhoogde betrouwbaarheid van de motor

      

    Oorspronkelijke stekkers

      

    5 jaar garantie



    » Prijs
    © P-Tronic - Avenue Andromède, 12 - B-4802 Heusy - België

    Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.