Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 148 | 201 | 970 |
P-TRONIC | 233 | 317 | 1301 |
Winst | 85 (57%) | 116 (58%) | 331 (34%) |
Met uw powerbox is mijn Toyota RAV4 2.0 D4D toegenomen tot 142 pk en 320 Nm koppel en ik kan u vertellen dat het heel hard duwen is en dit alles zonder de lineariteit van de motor te verliezen. Er is niets veranderd in de turbodruk, alleen het mengsel is aangepast zodat mijn dealer mijn auto blijft garanderen. Ik ben zo tevreden dat ik direct een powerbox op mijn kleine Yaris heb gezet voordat hij de Toyota-garage verlaat. doc_mike, lees op het rav4team.com/ forum.
Vroeger had ik een GOLF 6 140 TDI maar aangezien ik niet langer meer dan 20 000 km/jaar afleg, ben ik overgeschakeld op een benzine. Ik heb voor een golf 7 TSI 125 pk gekozen. Over het geheel genomen, reageert de motor goed. Maar met 25% extra dankzij een chip van het merk P-Tronic, heb ik nu een wagen die zelfs op de kleinste wenk reageert! Ik voel duidelijk een reële verbetering, ik speel nu echt een niveautje hoger want de motor reageert nu heel precies. En ondanks dat grotere vermogen, verloopt alles erg aangenaam en stil. Getest op snelwegen en kleine landweggetjes. Hij schokt niet, hij blijft niet hangen bij sterk versnellen en er is geen zwarte rook te zien. Het verbruik is met een halve liter gedaald. Ik hoop dat mijn opinie u kan helpen bij het maken van uw keuze... Marcel (Liers)
Mijn eerste nieuwe auto! Mijn vorige auto was een sportwagen maar het gezin/werk hebben me in de richting van de Ford Ranger 3.2 TDCI 200 pk Wildtrack (dubbele cabine) gedreven. De verhouding gewicht/vermogen deed me een beetje huiveren en het verbruik was niet om over naar huis te schrijven. Maar goed, bij een voertuig van dat kaliber mag je geen mirakels verwachten. En toen vertelde mijn concessiehouder me over P-Tronic. Ik heb wat op hun website rondgekeken en daar stonden toch wel zeer indrukwekkende cijfers te lezen! Dat wilde ik natuurlijk met eigen ogen zien... Bovendien moet mijn wagen regelmatig een aanhangwagen met paarden trekken. Ongelofelijk, ik voel zelfs niet dat ik een aanhanger meeheb. De wagen reageert soepeler en sneller. Ik heb een afspraak gemaakt voor een test op de dynamometerbank en dit is het resultaat: + 45 pk en + 101 Nm koppel. Bijna zo goed als de cijfers die ze zelf aangeven (+52 pk en + 92 Nm). Een erg tof team met kennis van zaken. Ik heb kennis kunnen maken met Christophe (voormalig ingenieur bij BMW). Wat een team! Georges M., Chalaines (Frankrijk)
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.