Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 63 | 86 | 0 |
P-TRONIC | 85 | 115 | 0 |
Winst | 22 (35%) | 29 (34%) | 0 (0%) |
Ik heb wat nostalgie naar de 6 cilinder-in-lijnmotors, maar ik begrijp dat je met je tijd mee moet en de nieuwe milieunormen moet respecteren. Mijn BM reeks 4 (430i 252 pk) heeft zo 2 cilinders verloren. Ik heb mezelf dan maar een bak met 8 versnellingen cadeau gedaan en ook een van jullie powerboxen, aangezien jullie duidelijk op goede voet staan met de Beierse fabrikant (mooie referentie trouwens!). Bij een laag toerental is de motor echt verrassend en hij klimt probleemloos naar 6.500 toeren. De versnellingsbak is sneller, zacht, de sportmodus is ook echt sportief en de laatste versnellingen zijn iets minder lang. Kortom, bedankt! Geert M., (Zaltbommel)
Mijn eerste P-Tronic gekocht en absoluut niet ontgoocheld. Mijn Polo 1.2 TSI 110 trekt uitstekend op (als een 150 pk). Met een volle tank rij ik nu 900 km. Mijn vorige wagen was een 130. 110 benzine, da's maar slapjes… Ik raad iedereen aan een paar euro in een P-Tronic te investeren! Andreas J. (Athene)
Ik heb een tweedehandswagen gekocht met een P-Tronic powerbox. Ik het begin was ik wat bang om ermee te rijden en ik heb hem na enkele weken laten demonteren. Daarna had mijn wagen (een Alfa Romeo 156) heel wat minder punch en verbruikte meer! Ik heb hem terug laten plaatsen en nooit meer problemen gehad. Rudy D., Brussel.
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.