Kw | pk | Nm | |
---|---|---|---|
Serie | 142 | 193 | 690 |
P-TRONIC | 185 | 251 | 921 |
Winst | 43 (30%) | 58 (30%) | 231 (33%) |
De powerbox is echt een groot voordeel. Hij was heel eenvoudig op mijn BMW 320i 184 pk te installeren, met een duidelijk montageplan en standaard aansluitingen. De oorspronkelijke instellingen lagen mij persoonlijk niet. Ik heb daarom contact opgenomen met jullie (uiterst sympathieke) technische dienst en die hebben me een kleine aanpassing voorgesteld. Ik ben zeer tevreden over het product en over de service. De maximumkoppel komt heel snel vrij. Het is altijd aangenaam rijden. En mijn 2 L 4 cilinders kan niet wachten om ertegenaan te gaan! Je hoeft niet langer in een 328 i te investeren om power te voelen! Nog een laatste opmerking: mijn verbruik komt overeen met de waarden van een BMW. In werkelijkheid verbruikte ik zonder de P-Tronic powerbox een liter meer. Carl (Amsterdam)
Als gepensioneerd verkoper heb ik besloten mijn Renault Clio Diesel te vervangen door een nieuwe benzineversie, de 0,9 TCE. Wetende dat het vermogen van deze laatste beperkt is tot 90 pk en 135 Nm koppel, was mijn keuze niet gemakkelijk. Dankzij uw P-Tronic-systeem heb ik een motor gevonden met veel koppel, die flexibel is en heel aangenaam om te rijden. Dank aan het hele P-Tronic team! PS: Ik heb je site aanbevolen aan mijn zwager. Francis F., Chatenay Malabry (Frankrijk)
Met uw powerbox is de 0,9 TCE 90 pk van de Clio veel krachtiger. Persoonlijk waardeer ik vooral het extra koppel, wat betekent dat ik niet meer moet terugschakelen om uit de bochten te accelereren of om mijn snelheid op de heuvels te houden. Ik zou zeggen dat hij dat het meest miste. Frédéric B., Carcassonne
Aanbieding -15 %
Gratis levering
Herprogrammeerbare box
Verhoogde betrouwbaarheid van de motor
Oorspronkelijke stekkers
5 jaar garantie
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen gaat u akkoord met.